Jag kommer dö i eftermiddag!! :'(

Nu är jag i skolan och har precis ätit :)
Sitter på en bänk med Lisa och Elwira :)
Vi börjar om en halv timme så ska kolla igenom glosorna lite till :)
Efter engelskan så ska jag och Jennipher ner till vårdcentralen och ta spruta!!!!!
Slipper alla fall SO:n men ändå ja kommer dö!!
Seriöst jag hatar att ta sprutor!!!
Sen kommer jag säker få jätte ont i armen och allt och FML!!!
Kommer dö! Seriöst!
Sen efter så ska jag ju Tord träna också, det kommer ju gå bra om ja har ont i armen och inte kan röra den...
Men nu ska jag inte klaga mer utan hoppas på att det inte gör ont och att jag inte får ont efteråt :)

Nu måste jag plugga och ska spara batteri xD hihi så Hejdå :)

Hahhahahahhahaha var bara tvungen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0