Grattis världens underbaraste syster!! <3

Idag fyller världens bästa unge 16 år :D
Hoppas du fick världens bästa dag och födelsedagspresenter :D
En vet jag allafall att du blev jävligt glad över och ja med om det blir så i veckan :D


Du är underbar gumman vi har alltid kul tillsammans och du finns alltid där!!
Du är ett mirakel som hamnade på samma gata som mig och sen har vi fått världens bästa vänskap!
Sånna saker du och jag gör tror jag ingen i världen skulle komma på... XD
Ja vi är cp och har dåligaste humorn kan man säga.
Vi är sjukt lika på alla sätt o vis och du är bäst!
Skulle kunna sitta i flera minuter, timmar, dagar, veckor, månader och år och bara skriva om dig!
9 år av vänskap, snart 10!! Helt sjukt och alla våra minnen!!
Dom idiotigaste och underbaraste kommer jag ihåg :D
Och dom andra ligger i ett minne längre bak XD

Men ja hoppas att du fick världens bästa födelsedag!!

Grattis världens bästa syster!!

3 ord, en betydelse!

Jag älskar dig! <3



Jag vet älskling, vi är FULLT normala, ALLTID!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0