Godnatt XD

Förlåt för dålig update idag men har inte haft tid!
Åkte till nån sak vid mekonomen med pappa och Jennipher och fick gratis hamburgare, glass och läsk :D
Sen va vi med på en tävling så vi fick skyddsglasögon :) kommer bilder i morgon XD
Sen åkte vi till stallet och red sen tvättade vi Akira och Jennipher mockade till mig :)
Sen gjorde jag påsar och sen putsade vi tills i morgon :)
Sen kom loppan och knoppade Akira till tävlingen i morgon så han ska va fin :)
Akira och jag ska ju ha våran första tävling i morgon i Åtvidaberg! TAGGA!!!
Blir ld med laget, division 3 :)
Kommer bli awesom!
Kom hem från stallet vid halv 10 då åt jag och sen kollade jag på farsan med mamma och pappa och den är lika skön som vanligt XD
Men nu ska jag sova för klockan är ställd på halv 6 i morgon :/

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0