Ganska lyckad Tord träning :)

Ganska lyckad Tord träning idag då :)
På framridningen var har fin :)
Sen när vi hoppade fram va han fin tills det kom det en 3 kombination, då typ a vet inte riktigt vad han gjorde men han hoppade jätte långt innan hindret och sprang igenom det och hoppade in i hindret typ 5 gånger då... Typ 2 gånger var vi nära på att gå omkull och 1 gång var jag nära på att ramla av men inget hände som tur va :)
Vi va på benen hela tiden :)
Aja, Tord sa att han kunde ha ont i huden för att han fäller nu och att det kunde orsaka det...
Så hoppade bara bana på 80 cm :)
Men det gick bra :)
Man kan säga att den va felfri för på första hindret kom vi jätte bra och så sen var det en som kom in genom dörren till ridhuset och dörren var ganska nära hindret och då hoppade Akira undan och blev rädd så då blev det vingligt och han stannade, sen körde jag om och då var han jätte duktig!!
Felfri :D
Ja har verkligen världens bästa ponny :D men.. Det skulle inte göra något om du var lite piggare och het mot hinder ;)
Hehe :)
När jag kom hem duschade jag och nu har jag precis ätit :)
Ska kolla om det finns något bra på tv annars ska jag faktiskt sova för är jätte trött...
Va uppe till halv 12 igår och kollade på en film (impact) med mamma och pappa :)
Den var faktiskt bra men lite långtråkig xD

Blev att tvätta håret idag med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0