Bra dag:)

Dagen har varit underbar!
Amelia och jag gick upp klockan 9 för vi vaknade då...
Vi åt, bytte om och sen sminkade jag mig :)
Sen cyklade vi ner till skolan och hade matte, efter det var det lunch och sen kemi och sen slutade vi :)
Så det var en slapp dag med 2 lektioner bara :D
Efter skolan åkte jag hem och bytte om och åkte ner till stallet och mockade till min ponny :)
Tog ut piss och la in nytt spån till bebisen :)
Gjorde också påsarna, kaninerna och vatten :)
Sen tog jag in alla hästarna :)
När ja gjort det kom Jennipher och då red vi ut en barbacka sväng :)
Det gick bra och Akira var piiiiig! :D
Sen åkte vi hem och bytte om och nu är vi påväg till skunnings och ska göra ett litet ärende jag, Jennipher, mamma och Emilia :) blir toppen :)
Men nu kan ja tyvärr inte blogga mer för har inte tid så bloggar mer sen :)


Underbara häst!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0